Friday 18 August 2017

Uusi York Ulkomailla Asuva Osakeoptiot


New York verottaa osaa optio-oikeuksien voitosta ulkomailla asuvien eläkeläisten Yhdysvalloissa 10. joulukuuta 2012 Kuten useat valtiot, New York vaatii ulkomailta maksamaan tuloverot valtion palkasta. Nämä säännöt ulottuvat lievennettävään osuuteen laskennallisesta korvauksesta ja voitosta, joka on syntynyt valtion käytössä olevien optio-oikeuksien käyttämisestä. Tilastokeskuksen kyky periä ulkomailla asuva henkilö rajoittuu tähän määrään: Liittovaltion lainsäädännössä kielletään valtioita verottamasta ulkomaisia ​​työntekijöitä jakamasta pätevistä eläkejärjestelyistä tai jakamattomien palkattomien hyvitysten jakamisesta, jotka maksetaan erissä vastaanottajan keskuudessa elinajanodote tai vähintään kymmenen vuoden ajan . New Yorkin osavaltion veroilmoitusryhmän äskettäin tekemä päätös vahvisti New Yorkin verotuksen yksikön päättäväisen päätöksen siitä, että ulkomaisen eläkeläisen oli osoitettava New Yorkille osa tuloistaan, jotka hän sai toteuttamasta optio-oikeuksien käyttämistä ja korvausvastuun vastaanottamisesta hänen eläkkeelle. Yksilö oli Connecticutin asukas, kun hän oli American Airlinesin palveluksessa ja eläkkeelle siirtymisen jälkeen. Työnsä aikana hän työskenteli sekä New Yorkissa että ilman sitä. Hän sai optio-oikeuksia vuosina 1996-2001 ja uudelleen vuonna 2003. Hän eläkkeelle vuonna 2005, jolloin optiot olivat yhteensä vedenalaisia. Tämän jälkeen hän käytti optio-oikeuksia vuoden 2006 aikana. New Yorkin osavaltion valtio myönsi optio-oikeuden voiton perustuen New Yorkissa työskentelevien päivien lukumäärään avustuksen myöntämispäivän ja eläkkeelle siirtymispäivän välillä, mikä johti noin kaksi kolmasosaa voitosta New Yorkissa. Valtio käytti samaa jakoa lykättyyn korvaukseen. Työntekijä riitautti jakamisen useista syistä, mukaan lukien säännöt, jotka kuvaavat jakomenetelmää, epäoikeudenmukaisia ​​ja sopimattomia ei-toi - mivaltaisille henkilöille. Verovähennysosasto vahvisti sekä säännökset että tulojen jakamisen New Yorkiin. Muissa valtioissa on samanlaisia ​​vaatimuksia jakaa optio-etuuksien voitto ja laskennallinen korvaus valtioon, jossa työntekijä on työskennellyt optio-oikeuksien myöntämisen ja luovuttamisen aikana, ja että maksettu korvaus on saatu. Minnesota, jossa harjoitan, on yksi tällainen tila. Joskus nämä valtiot näyttävät oikeudellisille päätöksille valtioissa, joilla on samankaltaiset määräykset. Minnesotan kaltaista valtiota voi käyttää New Yorkin tapausta tukemaan lakejaan, jotka edellyttävät Minnesotan työntekijän ansaitsemien optio-oikeuksien ansaitsemista ja lyhennystä korvausta, joka saa edut siirtyessään valtiosta. Työntekijät, jotka siirtyvät tilaan ilman tuloveroa ennen vaihtoehtojen käyttämistä tai saadun korvauksen vastaanottamisen jälkeen, voivat olla hämmästyneitä siitä, että kaikki tai osa näistä tuloista on edelleen verotuksessa valtion, jossa he työskentelivät uransa aikana. Tämä New Yorkin päätös osoittaa, että valtiot kykenevät keräämään veroja tuohon tilanteeseen. New Yorkin tuloverotapauksessa, jossa on mukana ei-itsenäinen henkilö, joka vuonna 2006 käytti lentoliikenteen työnantajansa saamia optioita, oli asianmukainen Verotus osaa optio-oikeuksista New Yorkiin. Kun otetaan huomioon yksilöiden työhistoria valtiossa, jako järkevästi ja oikein päätteli, että hän työskenteli New Yorkissa jakokauden aikana. Divisioona järkevästi päätti, että vuoden 2006 optio-etuudet jaettiin New Yorkille Reg. 132,24. Lisäksi puutteita koskevassa ilmoituksessa (eli yksilöiden työpäivän allokaatio lentoyhtiön viimeisen täyden toimintavuoden työntekijöiden osalta) oli kohtuullinen näissä olosuhteissa. Tällöin yksityishenkilö ei ollut toimittanut mitään optio-oikeuksia, ansaitsemista tai harjoittamista, jotta divisioona voisi saada optiotulon millä tahansa asetuksessa säädetyistä menetelmistä. Myös tarkistettuun puutteeseen heijastuva hankintamenettely oli kohtuullinen. Vaikka divisioona väitti, että se oli vaihtoehtoisten menetelmien mukainen, kyseinen menetelmä oli itse asiassa säännösten mukainen päivämäärä myöntämispäivästä irtisanomispäivästä. Jakautumisjakson jakamisvuoden myöntämisajan alkamisajankohdat (eikä avustuspäivä) olivat kohtuullisia, koska yksittäinen henkilö ei toimittanut tietoja erityisistä New Yorkin tai ei-New Yorkin työpäivistä jakokauden aikana. Vuosina 1996-2001 myönnettyjen optioiden osalta divisioona New Yorkin työpäivien sisällyttäminen työpäivän murto-osan numeroon vasta vuoden 2001 aikana, kun käytettiin kokonaistyöpäiviä 30.4.2005 mennessä (eläkkeelle siirtymispäivä), oli ilmeinen virhe yksilöt suosivat. Yksilö väitti, että asetus oli epäoikeudenmukainen ja työkyvyttömyys muille kuin kotimaisille. Asetuksen mukaan optio-oikeuksista saadut tulot ovat kuitenkin New Yorkin tuloveroa vain silloin, kun ulkomainen asema toimii New Yorkissa jakokauden aikana. Lisäksi tällaiset tulot jakautuvat New Yorkiin suhteessa New Yorkin työpäivien suhde koko työpäiviin jakokauden aikana. Koska asetuksella New Yorkin tuloveroa sovelletaan vain New Yorkin työllisyyteen liittyvän optiokorvauksen osaan, se ei ole epäoikeudenmukainen eikä myöskään työkyvyttömä. Yksilö väitti myös, että kyseisiä säännöksiä sovellettiin taannehtivasti, mutta tämä väite hylättiin. Viivästyneeseen korvaukseen liittyvän puutteen osa pysyi myös, vaikka jakautuminen kohdistui laskennan säätämiseen. Yksilö ei tarjonnut näyttöä siitä, että tulot olisivat maksamattomia elinkorko, eikä esitä mitään todisteita siitä, että divisioonan käyttämä jakomenetelmä tulon suhteen olisi virheellinen. Gleason, New York Tax Appeal - yksikkö, hallinto-oikeuden tuomariyksikkö, DTA No. 823829, 25. lokakuuta 2012. 407-686 Uusimmat viestit Useita veroja: Kuvernöörin talousarvioon sisältyy tuloverovähennyksiä ja kannustimia, veroja tai maksuja ei ole lisätty 6. maaliskuuta 2017 IowaMultiple Taxes: Lisääntynyt kulukorvaus 6. maaliskuuta 2017 ArizonaCorporate, henkilökohtaiset tuloverot: IRC-vaatimustenmukaisuuspäivämäärän päivitys ja muut muutokset, jotka julkaistiin 6. maaliskuuta 2017. Kaikki valtiotKorporate, henkilökohtaiset tuloverot: Webinar: Monistatulovero läpinäkyvien yksiköiden osalta 6. maaliskuuta 2017 Seuraava tapahtuma Jännittävistä sosiaalisista tapahtumista ainutlaatuisiin verkottumismahdollisuuksiin konferenssi tarjoaa runsaasti tietoa ja parhaita käytäntöjä, jotta yrityksesi pääsee seuraavalle tasolle. Lue lisää Liitä vertaisryhmien ja alan asiantuntijoiden kanssa, keskustele parhaista käytännöistä ja ansaitse CPE-luottoa. Lue lisää Vierailuostostamme tulevassa messuosassa. Opi, miten voimme auttaa sinua kasvattamaan, hallitsemaan ja suojaamaan yrityksesi. Katso aikataulu Yksittäiset tiedot New Yorkin valtion ulkomailla asuvien henkilöiden tallettamisesta Jos olet New Yorkin valtion ulkomainen asuinpaikka, sinun on jätettävä lomake IT-203, ei-väliaikainen ja osa-vuosi asumattomat tuloverot. jos täytät jonkin seuraavista ehdoista: Olet New Yorkin tulonlähde, ja New Yorkin bruttotuloslaskelman bruttotulosi Yhdysvaltain määräsarakkeen (Form IT-203, rivi 31) ylittää New Yorkin vähimmäisviivästyksesi. Haluat hyvittää minkä tahansa New Yorkin osavaltion, New York Cityn tai Yonkersin tuloveron, joka on pidätetty palkasta. Haluat vaatia mitä tahansa palautettavia tai siirrettäviä hyvityksiä. Sinulla oli liiketappio New Yorkin valtion tuloverotuksessa verovuoteen ilman, että hänellä olisi samanlainen nettotappiota liittovaltion tuloverotarkoituksiin. Sinulla voi olla ylimääräisiä arkistointivastuita, jos sinulla on Yonkersin tulot tai jos olet MCTMT: n alainen. Resurssit Voit tutustua hyväntekeväisyyteen osallistuvista lahjoituksista ja New Yorkin valtion ulkomailla asuvista asioista, katso Osallistuminen New Yorkin valtion hyväntekeväisyysjärjestöille. Päivitetty: 07 tammikuu 2016 Verotuksen ja rahoituksen kielten tuki Kiinniyhteys USA: n kanssa Yhteystiedot Etusivu Työntekijöiden edut ovat tärkeä osa jokaisen työntekijän korvauskokonaisuutta. Terveydenhuollon uudistamisen, eläkejärjestelmäsuunnittelun ja toimeenpanovähennysten jatkuvasti kehittyvä maisema vaikeuttaa työntekijöiden etua omaavien ammattilaisten pysyvyyttä asiaankuuluvan kehityksen kanssa. Työntekijät hyötyvät Stinson Leonard Streetin asianajajista, jotka tarjoavat inhimillisten voimavarojen ammattilaisia, suunnittelevat luottamushenkilöitä, vakuutusmatemaatikkoja, kirjanpitäjiä ja muita alan ammattilaisia ​​käytännöllisellä ja kustannustehokkaalla avustamisella, kun he matkustavat monimutkaisten lakien, asetusten ja ohjauksen avulla, jotka ohjaavat työsuhde-etuussuunnitelmia. Tässä blogissa korostetaan keskeisiä kehityksiä työntekijöiden etuuskenttään ja asiakkaiden kiinnostuksen kohteisiin. Blogger rarr - hyödyt Huomautuksia Postti Kuten useat valtiot, New Yorkin edellytetään, että ulkomailla asuvat maksavat tuloverot valtion ansaitusta palkasta. Nämä säännöt ulottuvat lievennettävään osuuteen laskennallisesta korvauksesta ja voitosta, joka on syntynyt valtion käytössä olevien optio-oikeuksien käyttämisestä. Valtioiden kyky periä ulkomailla asuva henkilö on rajattu tässä laajuudessa: Liittovaltion lainsäädännössä kielletään valtioita verottamasta ulkomaisia ​​työntekijöitä jakaumasta pätevistä eläkesuunnitelmista tai jakamattomien palkattomien hyvitysten jakamisesta, joka maksetaan erissä vastaanottajan elinajanodotteesta tai vähintään kymmenen vuoden ajan . New Yorkin osavaltion veroilmoituslautakunnan äskettäin tekemä päätös vahvisti New Yorkin verotuksen yksikön päättäväisyyden, jonka mukaan ulkomaisen eläkeläisen oli osoitettava New Yorkille osa tuloistaan, jotka hän sai toteuttamasta optio-oikeuksien käyttämistä ja korvausvastuun vastaanottamisesta hänen eläkkeelle. Yksilö oli Connecticutin asukas, kun hän oli American Airlinesin palveluksessa ja eläkkeelle siirtymisen jälkeen. Työnsä aikana hän työskenteli sekä New Yorkissa että ilman sitä. Hän sai optio-oikeuksia vuosina 1996-2001 ja uudelleen vuonna 2003. Hän eläkkeelle vuonna 2005, jolloin optiot olivat yhteensä vedenalaisia. Tämän jälkeen hän käytti optio-oikeuksia vuoden 2006 aikana. New Yorkin osavaltion valtio myönsi optio-oikeuden voiton perustuen New Yorkissa työskentelevien päivien lukumäärään avustuksen myöntämispäivän ja eläkkeelle siirtymispäivän välillä, mikä johti noin kaksi kolmasosaa voitosta New Yorkissa. Valtio käytti samaa jakoa lykättyyn korvaukseen. Työntekijä riitautti jakamisen useista syistä, mukaan lukien säännöt, jotka kuvaavat jakomenetelmää, epäoikeudenmukaisia ​​ja sopimattomia ei-toi - mivaltaisille henkilöille. Verovähennysosasto vahvisti sekä säännökset että tulojen jakamisen New Yorkiin. Muissa valtioissa on samanlaisia ​​vaatimuksia jakaa optio-etuuksien voitto ja laskennallinen korvaus valtioon, jossa työntekijä on työskennellyt optio-oikeuksien myöntämisen ja luovuttamisen aikana, ja että maksettu korvaus on saatu. Minnesota, jossa harjoitan, on yksi tällainen tila. Joskus nämä valtiot näyttävät oikeudellisille päätöksille valtioissa, joilla on samankaltaiset määräykset. Minnesotan kaltaista valtiota voi käyttää New Yorkin tapausta tukemaan lakejaan, jotka edellyttävät Minnesotan työntekijän ansaitsemien optio-oikeuksien ansaitsemista ja lyhennystä korvausta, joka saa edut siirtyessään valtiosta. Työntekijät, jotka siirtyvät tilaan, jossa ei ole tuloveroa, ennen kuin he käyttävät vaihtoehtoja tai saavat lykätä korvausta, voivat olla yllättyneitä siitä, että kaikki tai osa näistä tuloista on edelleen verotuksessa valtion, jossa he työskentelivät uransa aikana. Tämä New Yorkin päätös osoittaa, että valtiot voivat kerätä verotusta tässä tilanteessa.

No comments:

Post a Comment